Nie daj się banom i filtrom Google

Nie daj się banom i filtrom Google

Budowanie firmowej strony www wymaga jej efektywnego sytuowana w przeglądarkach, aby była zauważalna dla odbiorców i pojawiała się wysoko w wynikach. Bany i filtry Google mogą być nałożone na stronę, kiedy nasze zabiegi powodują pogwałcenie norm prawidłowego SEO. Sprawdźmy, co zrobić w takiej sytuacji.

Bany i filtry Google – co oznaczają?

Ban od Google stanowi najsurowszy wymiar kary, który może dotknąć stronę internetową. Jest to kompletne usunięcie jej z wyników wyszukiwarki Google, co tak naprawdę realnie komplikuje prowadzenie interesu. Zwróćmy uwagę na to, że większość użytkowników posiłkuje się Google, więc po zablokowaniu strony wskaźnik naszych klientów momentalnie się obniży. Natomiast nałożenie filtra cofa naszą stronę www w rezultatach wyszukiwarki, co też niekorzystnie oddziałuje na liczbę odwiedzin witryny. Istnieją nakładane bezpośrednio przez pracowników Google filtry ręczne oraz generowane automatycznie przez specjalistyczne programy filtry algorytmiczne.

W jaki sposób uporać się z banem i filtrem Google?

Trzeba zauważyć, że bany i filtry Google nakładane są np. za używanie ogromnej ilości linków przekierowujących na naszą witrynę www lub wykorzystywanie tzw. spamu w celu jej pozycjonowania. Żeby pozbyć się bana od Google należy najpierw poznać jego przyczynę. Najlepiej zaangażować do tego profesjonalną agencję SEO, która sprawnie upora się z problemem. Proces może niestety przeciągać się do 6 miesięcy, trzeba więc trochę poczekać.