Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Jak wybrać agencję SEO? Więcej szczegółów na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem zastanawiasz się, co zrobić, żeby pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż dziś widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać dobrą agencję SEO? Zalecamy posłuchać podpowiedzi profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Google przyszykowało o tym instruktaż

Nie można negować, że cały sektor SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i bezustannie rozwija się właściwie wyłącznie za dzięki Google. Pomimo występowania licznych alternatyw, jak m.in. Yandex, Rambler bądź Bing, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce być widocznym w sieci, powinien zapracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, gdzie występuje mocna konkurencja, najczęściej nie jest to osiągalne bez konsultacji ze specjalistami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest czymś nowym, i przyszykowało krótki instruktaż, jak znaleźć solidną agencję SEO.

Najistotniejsze cechy solidnej agencji SEO

Pracownica Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w prosty sposób wyjaśnia, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dogłębnego audytu strony,
  • umiejętność szacowania budżetu i czasu potrzebnego do wykonania zakładanych działań,
  • zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie podejmowanych wdrożeń, przykładowo poprzez cykliczne raporty i ciągły dostęp do statystyk strony,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe.

Pracownica Google zaznacza też, iż dobra firma SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym pierwsze efekty dopiero po kilku miesiącach pracy.