Przed właścicielami przedsiębiorstw, którzy jadą na targi bądź zamierzają poprowadzić promocję, często pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Musi on przecież nie tylko przykuwać uwagę klientów, ale też nieść ze sobą pewną wartość, żeby codziennie go używali i dzięki temu rozwinęli więź z marką. Gadżetem tego rodzaju są m.in. torby z logo firmy.
Torby z własnym logo – warianty
Sprawdzając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych łatwo spostrzec, że pod frazą “torba” pojawia się kilka produktów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – bardzo praktyczny i zapewne najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk nazwy imprezy lub logo na płóciennych, jutowych i bawełnianych torbach na ramię po prostu świetnie się prezentuje, a zarazem jest wystarczająco wytrzymały, żeby przez długi czas zachować się na materiale. Następnym plusem tych toreb jest ich koszt. Zależnie od typu torby i nakładu zamówienia, cena na ogół rozpoczyna się od kilku złotych za jedną sztukę. Grafikę można wykonać także na torbach na laptopa czy torbach termoizolacyjnych i podróżnych. Są to akcesoria, które docenią m.in organizatorzy prestiżowych konferencji oraz pokazów. Rzecz jasna, koszt produktów tego rodzaju i wykonania nadruku na nich jest wtedy zdecydowanie wyższy – osiąga kilkadziesiąt złotych.
Co zamówić razem z torbami z własnym nadrukiem?
Firmy prowadzące działania marketingowe zwykle zlecają jednoczesne wykonanie wielu różnych gadżetów. Winny więc poszukiwać hurtowni z gadżetami, która oferuje jeszcze przynajmniej kilkadziesiąt innych produktów reklamowych do zadruku. Wraz z torbami bawełnianymi warto zlecić m.in. nadruk na ręcznikach, plecakach typu worek bądź innych przydatnych produktach z tkaniny albo dodać do zamówienia o typowe gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze i ołówki, które w dalszym ciągu są uwielbiane przez klientów.