Wirtualne spacery, które rozpowszechniły się wraz z udostępnieniem usługi Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, dzięki czemu znajdują zastosowanie w biznesie. Pozwalają w prosty sposób przedstawić siedzibę firmy bądź nieruchomość, która jest ważna w naszym biznesie. Jest to ciekawa prezentacja, którą powinno się umieścić w wizytówce Google Moja Firma. Sporo podmiotów nie do końca jednak wie, w jaki sposób działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak powstaje, a także co daje jego publikacja w wizytówce GMF.
Wirtualny spacer VR – zadbaj o atrakcyjność swojej firmy
Wirtualny spacer w Google Moja Firma to połączone ze sobą zdjęcia układające się w realistyczny model danego wnętrza. Możemy w nim zaglądać w różne części pomieszczeń i przechodzić do sąsiednich punktów nieruchomości, w której zdalnie przebywamy. Zatem wirtualny spacer to w kilku słowach możliwość zwiedzenia wnętrza budynku i swobodnego przemieszczania w jego granicach. Wirtualne spacery można umieszczać obok fotografii w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki będzie widoczny dla użytkowników, którzy przeglądają Google Maps w poszukiwaniu usług w naszej okolicy. Spacer 3D w wizytówce firmy ma formę zdjęcia, a po kliknięciu na ten element Google kieruje nas nas do dedykowanej witryny, gdzie rozpoczynamy wycieczkę po danej nieruchomości. Spacer jest przesyłany na serwery Google, zatem nie musimy martwić się o jego obsługę techniczną ani związane z tym opłaty. Możemy go jednak udostępnić dla klientów na stronie www naszej firmy.
Czy warto aktywować wirtualny spacer VR??
Wirtualny spacer w Google Moja Firma warto udostępnić w wizytówce z kilku względów. Główny z nich to budowanie profesjonalnego wizerunku firmy i pokazanie się klientom od najlepszej strony. Dzięki temu dużo chętniej wybiorą nas spośród konkurencyjnych marek, a także obdarzą nas większym zaufaniem. Jeżeli na naszej stronie www i w wizytówce Google umieścimy wirtualny spacer i fotografie najwyższej jakości, wyszukiwarka Google sama będzie oceniała nas lepiej i będzie wyróżniać nas częściej od konkurencyjnych firm nie posiadających spaceru 3D. Umieszczenie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest również niesłychanie proste. Na rynku działa wielu zawodowych fotografów, którzy bardzo szybko i – co równie istotne – w rozsądnej cenie przygotują taki spacer i wgrają go do naszej wizytówki.
Wirtualny spacer w Mapach Google sprawdzi się w wielu branżach. Bezspornie będzie to sektor hotelarski, w której nierzadko chcemy pochwalić się oferowanymi nieruchomościami. Możemy także zaprezentować tym sposobem swoje biuro czy punkt, gdzie obsługujemy klientów, jak salon piękności czy lokal gastronomiczny. Z wirtualnego spaceru możemy skorzystać także wtedy, gdy poszukujemy nowych pracowników, żeby zachęcić ich do zgłoszenia się na rekrutację do naszej firmy.
Nasze dane teleadresowe:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]