Pozycjonowanie Krakow - więcej o tej usłudze
Pozycjonowanie stron to różnorodne czynności mających na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych (a więc w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej pojawi się odwiedzających witrynę, co ostatecznie daje możliwość zwiększenia konwersji firmy. Dodatkową zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności brandu, usługi czy też produktu.
Algorytm Google ocenia każdą witrynę internetową w oparciu o w przybliżeniu dwustu przeróżnych faktorów. Wynik tej diagnozy wpływa na to, na którym miejscu strona albo jej podstrona pokaże się użytkownikom przeglądarki w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za istotne czynniki rankingowe fachowcy ds. SEO uznają np. PageSpeed, linkowanie (off-site oraz on-site), jak również jakość treści.
Wpisując w wyszukiwarkę Google jakąś frazę, użytkownikowi zostanie przedstawiony wykaz stron, które algorytm ocenił jako najdokładniej odpowiadające na wpisane hasło. Jakie adresy wyświetlają się w rezultatach wyszukiwania na najlepszych pozycjach? Na pewno te, których zawartość jest odpowiednio nasycona przemyślanymi słowami kluczowymi. a przy tym unikalna. Na pozycje nie bez wpływu jest również prędkość ładowania się witryny (zarówno w wersji na mobile, jak i desktopowej), właściwie zoptymalizowanie kodowanie, jak również ilość linków przychodzących do naszej strony.
Czy warto przekazać pozycjonowanie sklepu lub strony www zewnętrznemu podmiotowi?
Google cyklicznie modyfikuje algorytm, dlatego zaleca się przekazać pozycjonowanie sklepów i stron www fachowcom. Trafnym wyborem jest agencja SEO, która ma długoletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich firmach zatrudnionych jest szereg ekspertów nie tylko od SEO, lecz również copywritingu oraz programowania. Zlecając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne działania, które także podniosą dochód firmy.
Do kogo adresowana jest usługa pozycjonowania sklepów i stron internetowych w Google?
Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do administratorów stron www, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż produktów albo usług firmy. Decydując się nawet niszowy biznes niewyobrażalne jest współcześnie nie założyć strony firmowej bądź ją uruchomić, ale zrezygnować z jej pozycjonowania. Konkurencja nie próżnuje w staraniach o pozyskanie nowych klientów. Wedle szacunków w przybliżeniu 97% klientów szuka w sieci opinii o lokalnych markach, co wyraźnie pokazuje do jak szerokiej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony albo sklepu w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania w przeglądarce ogromnie zwiększa prawdopodobieństwo, że klient zdecyduje się na naszą ofertę.
Nasze dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]