Skieruj się na http://tinyurl.com/y5g4sawm, żeby uzyskać więcej informacji o ofercie agencji PR Kraków
Gdy prowadzi się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się sprzedażą, produkcją czy świadczeniem usług, działania reklamowe winny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności marki. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na utworzenie i opłacanie swoich oddziałów ds. reklamy, jednak małe firmy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, przeważnie poszukują pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja marketingowa – ekipa profesjonalistów pomoże Ci w promocji
Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie profesjonalistów świetnie orientujących się zarówno w sferze kampanii marketingowych w sieci (prowadzenie kont social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (koperty, papier firmowy czy wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio zastosowane podczas tworzenia materiałów promocyjnych – folderów, billboardów, stoisk targowych czy plakatów. Agencja marketingowa przygotuje także przyciągające, unikatowe wpisy na stronę internetową zleceniodawcy, a także zaplanuje schemat kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram lub Twitter.
Do kogo adresowana jest oferta agencji marketingowej?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są w głównej mierze do podmiotów, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie zespołowi ds. promocji. Jeśli więc nie ma on praktyki w przygotowaniu konferencji, targów czy spotkań z klientami wymagających zwykle wielopoziomowego planowania, te zadania może wykonać zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające budowę wykwalifikowanego oraz harmonijnego zespołu pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie programu szkoleń albo zaplanowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, należy jednak wybierać te, które dają dostęp do obszernego zespołu kompetentnych profesjonalistów. Umożliwi to zlecenie wszelkich działań reklamowych jednej agencjii w rezultacie – większą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.
Nasze dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]