Reklama i marketing

Link building z wykorzystaniem PBN – linki kanoniczne i wizytówki NAP

Żeby klient zauważył twój biznes musisz nie tylko posiadać stronę firmową, lecz również zatroszczyć się o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony i to czy regularnie pojawiają się na niej nowe wyczerpujące i pomocne dla użytkownika treści. Lecz nie wolno też zlekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków zewnętrznych wiodących do strony. Jedną ze strategii link buildingowych jest zastosowanie PBN-ów –

Nawet 40 proc. internautów blokuje reklamy. W sieci jest więc coraz więcej content marketingu

Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat. 95 procent nabywców B2B uważa treści za wiarygodne przy ocenie firmy i jej oferty. Liczba

Jak rekomendowany fotograf Google pomoże w promocji firmy?

Wirtualne spacery po firmach stają się popularne, a wiele podmiotów coraz częściej zleca wykonanie takiej usługi i dodanie spaceru w wizytówce Google. Możliwość wirtualnego zwiedzenia firmy przysporzy wielu nowych klientów i zwiększy zyski naszego biznesu. Aby jednak spacer był wysokiej jakości, powinno się wybrać rekomendowanego fotografa Google do jego przygotowania. Rekomendowany fotograf Google – co go wyróżnia? Rekomendowany fotograf Google to osoba, która jest polecana przez Google do przygotowania wirtualnego

Recipe – dane strukturalne dla przepisów kulinarnych – jak wdrożyć i jak wyglądają w wynikach wyszukiwania?

Zapewne nieraz szukałeś przepisu na idealny obiad. Niektóre z wyników wyszukiwania wyglądają bardziej atrakcyjnie od innych, ponieważ prezentują dodatkowo zdjęcie potrawy czy informacje o czasie jej przygotowania. W tym artykule opisuję, jak uzyskać taki efekt i urozmaicić widok przepisów kulinarnych w SERP. Czym są dane strukturalne typu Recipe i jakie informacje można za ich pomocą opisać? Dane strukturalne Recipe pozwalają opisać informacje na temat kroków przygotowania danego przepisu kulinarnego, a

Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem zastanawiasz się, co zrobić, żeby pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż dziś widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać dobrą agencję SEO? Zalecamy posłuchać podpowiedzi profesjonalistów, a najlepiej tych od Google. Jak

Wirtualny spacer i wnętrza 3D – podnieś widoczność firmy w Mapach Google

Wnętrza 3D to najlepsza metoda na zaprezentowanie potencjalnym klientom naszej nieruchomości, biura czy powierzchni usługowej, które planują np. wynająć. Dla sporej ilości klientów możliwość zobaczenia danego lokalu przed skorzystaniem z oferty jest niezwykle ważna, a my wykonując taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie korzystnej dla nas decyzji. Ale czym są wirtualne spacery oraz modele 3D? Jak można użyć taką wizualizację do reklamy i czy warto to robić?

Digital marketing – czym jest marketing cyfrowy i jakie korzyści przynosi?

Digital marketing to inaczej marketing cyfrowy. Czym różni się on od marketingu tradycyjnego i czy warto w niego inwestować? Sprawdź, jak powinny wyglądać Twoje pierwsze kroki w świecie online oraz jakie działania obejmuje digital marketing. Co to jest digital marketing? Digital marketing to reklama za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Pojęcie to jest bardziej obszerne niż “marketing internetowy”, bo obejmuje też inne kanały, np. SMS-y. Digital marketing to jednak głównie takie działania

Open Graph – co to jest i w jaki sposób go wykorzystać, by zwiększyć ruch na stronie z social mediów?

Czy wiesz, jak uatrakcyjnić swój profil na Facebooku i jednocześnie zwiększyć ruch na stronie internetowej? Czy wiesz, że możesz mieć pełną kontrolę nad tym, jak w social mediach będą się prezentować udostępniane elementy Twojej strony? Odpowiedzią są meta tagi, które opracował Facebook, a obecnie korzysta z nich wiele serwisów społecznościowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym jest Open Graph oraz jak wykorzystywać te meta dane w social mediach. Co to

Research słów kluczowych dla e-commerce. Jak dobrać frazy do pozycjonowania sklepu internetowego?

Przygotowując strategię pozycjonowania sklepu internetowego, szczególną uwagę należy zwrócić na research słów kluczowych. Wielu właścicieli e-commerce’ów zadaje sobie pytanie, jak dobrać słowa kluczowe dla sklepu internetowego: czy skupić się na frazach brandowych, generycznych, a może na frazach długiego ogona? Sprawdź, jakie rodzaje fraz warto wykorzystać w pozycjonowaniu sklepów internetowych i które wygenerują wartościowy ruch w serwisie. Intencja użytkownika a wybór słów kluczowych Proces wyboru słów kluczowych musi być poprzedzony przede

Sprzęt eventowy – bez jakich akcesoriów nie odbędzie się żadna impreza?

Różnorodne eventy, zarówno te w plenerze, jak i w zadaszonych obiektach, odbywają się zasadniczo codziennie. Ich organizacja nie jest już w dzisiejszych czasach domeną dużych miejscowości czy spółek. Nierzadko jednak, gdy mniejsze podmioty zadecydują o przygotowaniu jakiegoś wydarzenia okazuje się, że nie posiadają odpowiedniego sprzętu, a jego zakup na jednokrotne wykorzystanie jest po prostu nieopłacalny. W takiej sytuacji warto poszukać oferty wynajmu sprzętu eventowego. Meble eventowe, bramki, nagłośnienie – co