Internetowe witryny

Link building z wykorzystaniem PBN – linki kanoniczne i wizytówki NAP

Żeby klient zauważył twój biznes musisz nie tylko posiadać stronę firmową, lecz również zatroszczyć się o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony i to czy regularnie pojawiają się na niej nowe wyczerpujące i pomocne dla użytkownika treści. Lecz nie wolno też zlekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków zewnętrznych wiodących do strony. Jedną ze strategii link buildingowych jest zastosowanie PBN-ów –

Rozważasz urlop na południu Polski? Sprawdź online, które atrakcje w Małopolsce warto zobaczyć

Choć województwo małopolskie jest jednym z najmniejszych w naszym kraju, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno przyjezdnym zza granicy, jak i z innych regionów kraju. Dzieje się tu dużo, więc nieraz z trudem można znaleźć coś dla siebie w ogromie wiadomości o najnowszych imprezach kulturalnych bądź sportowych i godnych zobaczenia atrakcjach w Małopolsce. Gdzie szukać sprawdzonych informacji o interesujących miejscach w Małopolsce? Aby przedstawić przyszłym zwiedzającym ciekawe miejsca turystyczne tego

Portal o urodzie i zdrowiu – jak rozsądnie korzystać z informacji w sieci

Internet to miejsce, gdzie niesłychanie łatwo da się zdobyć informacje o dowolnej dziedzinie życia. Internauci upodobali sobie zwłaszcza odpytywanie wyszukiwarki Google o sprawy zdrowotne, nierzadko nawet poprzedzając decyzję o wizycie u specjalisty godzinami przeszukiwania sieci w celu odszukania na własną rękę rozwiązania problemu. Ale czy to rozsądny sposób wykorzystywania wiedzy zamieszczanej na stronach o zdrowym stylu życia? Portal o zdrowym stylu życia nie może być alternatywą dla profesjonalnej konsultacji lekarskiej

Recipe – dane strukturalne dla przepisów kulinarnych – jak wdrożyć i jak wyglądają w wynikach wyszukiwania?

Zapewne nieraz szukałeś przepisu na idealny obiad. Niektóre z wyników wyszukiwania wyglądają bardziej atrakcyjnie od innych, ponieważ prezentują dodatkowo zdjęcie potrawy czy informacje o czasie jej przygotowania. W tym artykule opisuję, jak uzyskać taki efekt i urozmaicić widok przepisów kulinarnych w SERP. Czym są dane strukturalne typu Recipe i jakie informacje można za ich pomocą opisać? Dane strukturalne Recipe pozwalają opisać informacje na temat kroków przygotowania danego przepisu kulinarnego, a

Portal o Krakowie – ciekawostki i porady nie tylko dla kobiet

Stolica Małopolski to miasto pełne zabytków, które rok w rok odwiedzane jest przez dziesiątki tysięcy przyjezdnych. Dla nich postawiono multum portali internetowych, których zamiarem jest usprawnienie poruszania się po tym mieście jednostkom nie będącym ich obywatelami. A gdzie wiadomości o Krakowie mają szukać jego rezydenci, a w szczególności kobiety? Wszak lokalsi poszukują nie tylko ogłoszeń dotyczących atrakcji swego miejsca zamieszkania, lecz przeważnie pragną pozyskać praktyczne newsy m.in. o innych usługach

Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem zastanawiasz się, co zrobić, żeby pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż dziś widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać dobrą agencję SEO? Zalecamy posłuchać podpowiedzi profesjonalistów, a najlepiej tych od Google. Jak

Digital marketing – czym jest marketing cyfrowy i jakie korzyści przynosi?

Digital marketing to inaczej marketing cyfrowy. Czym różni się on od marketingu tradycyjnego i czy warto w niego inwestować? Sprawdź, jak powinny wyglądać Twoje pierwsze kroki w świecie online oraz jakie działania obejmuje digital marketing. Co to jest digital marketing? Digital marketing to reklama za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Pojęcie to jest bardziej obszerne niż “marketing internetowy”, bo obejmuje też inne kanały, np. SMS-y. Digital marketing to jednak głównie takie działania

Google Tag Manager – czym jest i dlaczego warto wdrożyć go na swojej stronie?

To, czy serwis internetowy osiągnie sukces, zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest monitorowanie zachowań użytkowników. Pozwala to lepiej zrozumieć, w jaki sposób poruszają się oni po stronie oraz w jaki sposób korzystają z proponowanych pozycji. Gromadzenie tego typu danych powinno być podstawą w planowaniu rozwoju witryny. Jednak aby to skutecznie robić, potrzebne są odpowiednie narzędzia. Jednym z nich jest Google Tag Manager. Wyjaśniamy, dlaczego warto wdrożyć go na

Regionalna firma a marketing – o pozycjonowaniu stron w Krakowie

Ogólna dostępność internetu oraz prostota wykorzystania go w celu wyszperania potrzebnych usług i produktów spowodowała, że każda marka chce teraz być zauważalną w sieci. Naturalnie, samo uruchomienie strony www nie oznacza, że potencjalni klienci nas znajdą – najważniejsza jest wszak obecność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Mnóstwo mniejszych firm, które funkcjonują tylko na określonym obszarze bądź wręcz w jednej miejscowości, przykładowo w Krakowie czy też w Poznaniu, zastanawia się,

Czy warto zamówić opiekę techniczną WordPress?

WordPress, który powstał przede wszystkim jako platforma blogowa, w ciągu kilku lat stał się niezwykle często stosowanym systemem zarządzania treścią. Dzięki temu, iż łatwo można opanować podstawy posługiwania się nim, a jednocześnie jest stosunkowo szybki, używa się go aktualnie do tworzenia sklepów e-commerce oraz złożonych stron. Jednak ten CMS może być powodem przykrych sytuacji, z tej przyczyny istotną i przydatną usługą jest utrzymanie WordPressa. Z jakiego powodu trzeba zlecić opiekę